måndag 9 augusti 2010

FM del 1 - Il tradizione kräfta und hände hoch

Kräftskivan har ju blivit ett måste och som alltid var det himla trevligt med utbyte av nationella sånger och diverse språkutbyten. Efter en sådan kväll känns det som att man kan åka världen runt med hjälp att endast få nödvändiga ord!

Några få okända hade smugit sig in - känns som att dom inte väljer att bo i samma hus som flertalet av detta gäng nästa år!

Sexuella trakasserier som det bör finnas lite av på varje kräftskiva
En duktig fotograf väntar med att fotografera tills maten är bortplockad.

Jag gick förövrigt tidigt hem och la mig. Man är väl en seriös hundförare.

3 kommentarer:

  1. Så fort man reiser seg opp, altså...

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att fylla en av de tomma platserna nästa gång ;-) har man inte varit m förr så har man ju inga (dåliga) erfarenheter av gänget! Umeå nästa - vilket språk gäller då?
    kram o nospuss fr regnigt Sthlm , Karin o Stella

    SvaraRadera
  3. Jag gick förövrigt tidigt hem och la mig........DU LYVER DU LYVER DU LYVER.Køs fra Nullemås

    SvaraRadera