lördag 22 december 2012

Julefrid i hus

Jag brukar ju vara en hejare på julstämning! Det hängs upp saker i huset, det bakas och det handlas, pysslas och planeras, det pussas och kramas och njuts av julmusik.

Andan har väl inte helt fallit på i år, nytt jobb, sjukdomar här och var hos när och fjärn och kanske det faktum att jag inte firar jul i Rosa Huset i år utan hos mamma gör kanske att jag inte har behövt fixa något specielt, inget har varit nödvändigt att ta fram, däremot har jag stressat över att jag kanske allra helst hade varit utan julen i år.

Men nu är den här! Första semesterdagen är över, i övermorgon är det julafton. Ni kan läsa i ett gammalt inlägg här på bloggen hur vi firar i vår familj men jag vill härmed önska mina kära vänner, bekanta och alla som läser bloggen en riktigt GOD, UNDERBAR och LUGN JUL! Många hälsningar från Karen med flock

Julafton i Rosa Huset 2011 med levande ljus i granen såklart!
 
Adventsljusstaken är inte längre hemmagjord pga platsbrist
i vardagsrummet, men ger en mysig stämning ändå :-)

1 kommentar:

  1. Ingen kan hygge som du ! Møs møs fra Nuller

    SvaraRadera