onsdag 25 november 2009

Ego i mitt hjärta









En Obotlig Optimist finns inte mer. Denna källa till skratt, fundersamhet, charm, personlighet, gråa hår, uppmärksamhet, vitalitet, beundran och inte minst kärlek som han gav och fick av alla som han berörde på sin väg. Ingen som någonsin träffat Ego har glömt honom och det kommer inte vi heller att göra. Nu tar Liff hand om honom i sin flock.

TACK Susanne! Tack Lennart! Tack Thomas, Emil och Andreas för att ni på allra allra bästa sätt har tagit hand om vårt Ego. Tack för att ni fanns för honom och tack för att ni var lika förälskade i honom från första dagen som jag var. Han fick det suveränt bäst hos er och jag har aldrig ångrat att han flyttade hemifrån till just er och jag är er så tacksam!
Mitt älskade Ego, hur man än gör så kommer det aldrig att finnas någon som du. I kväll är alla mina tända ljus för dig.

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder! Sorg i hjärtat och tänker på de som stod han närmast. Tror att han nu har hittat sin gamla kompis Julle i himlen.

    SvaraRadera
  2. Sov søde Ego, du får travlt deroppe i flokken, med at drille Liff og alle de andre stjerner. Giv Topper et ekstra kys på næsen fra mig.

    SvaraRadera