söndag 15 november 2009

WT för alla andra


Som alltid jätteroligt att åka iväg på prov! Denna gången dock med ett lätt inslag av bitterhet eftersom jag inte kunde starta Singel, som passar på att löpa över två anmälda prov och en utställning.
Som alltid var det även regn denna dag (Det var ju ditt ansvar A-L?), men vad gör det i gott sällskap? Fick se härligt hundarbete, Anna-Lena och Leia på dagens snyggaste dirigering + markering och Ingela och Mekko på dagens snyggaste långa enkelmarkering, sammanlagt kammade dom hem en andra och en tredje plats i elitklass. Jag såg varken Dipper eller Simson, men etta och tvåa blev dom i allafall! Stort grattis till alla era finfina placeringar!
Malin och Håkan vann varsinn korv. Själv vann jag inget, förutom en dränkt kamera och faktiskt också nöjet att bara kunna starta min nya bil och köra upp och ut från gyttjebads parkeringen där andra hade fått kämpa och putta på. Hade någon bara haft en draglina, så hade jag och bilen NATURLIGTVIS hjälpt till! ;o)
Tack för en trevlig dag Malin med Simson, Anna-Lena med Dipper och Leia, Ingela med Röjja och Mekko och Håkan med Posh - som alltid!

4 kommentarer:

  1. Tack för att du kom och maskottade idag - men du, nästa gång får du lova att inte ta med dig regn - det VAR fint väder tills du dök upp ;-)
    Är inte ett dugg avundsjuk på din nya fiiiiina BIL - å jag ljuger så bra.....
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Instämmer med föregående talare, förutom det där med bilen, min Saab kom ju faktiskt upp med hjälp av sin 8 hjul/bens drift!!! å det måste ju vara bra????

    SvaraRadera
  3. Åh vad skoj med WT! Fast mindre skoj när man inte får vara med... Pingla löper igen, tredje gågen nu *suck*. Och det innebär att hon kommer löpa igen till vårens prov *morr*. ja visst är valparna ganska söta??

    SvaraRadera
  4. Ni är välkomna både du Singel och Karsten till KÅLLERED och för att smaka på korvarna.

    SvaraRadera