tisdag 27 oktober 2009

A på baken och 0 lite längre fram


6 kommentarer:

  1. Så klart, PinglanPerfekt :)

    Kramar från er fanclub i brainarp
    Ps Vi vill även se Gotlandsbilder Ds

    SvaraRadera
  2. Grattis! Kommer ihåg hur glad jag var när Vittra gick igenom "besiktningen" - fast hon sitter som f_n kan gråta ;-)

    http://shivaovittra.blogg.se/2008/july/jippie.html ....eller hur?

    SvaraRadera
  3. Haha Carina - finfin sits ;o)

    SvaraRadera
  4. Hejsa!

    Tillykke med de flotte resultater på Singels HD & AD Super!!!

    Knus
    Sanne

    SvaraRadera
  5. Grattis! Se, du har ju fina bilder från Singels barndom :-)
    Kram A-L

    SvaraRadera
  6. Själv har jag ju alltid fått stora A på det mesta jag jag gjort ( om jag själv fick bestämma .....)
    Nu é det fredagsmys...om detså är det sista jag gör......
    Ynnos

    SvaraRadera