måndag 21 december 2009

Lördagen fortsatte hos...

Anna-Lena som hade bjudit in till glöggfest! Inte visste jag att kvällen skulle bli full av överraskningar, för till min stora förvåning erhöll jag den ena av familjen Rosvalls turkorvar!
Jag vet inte hur dom kom denna briljanta idé, jag som verkligen unnade dom en korv eller två, men givmilda som de är har jag nu även fått veta hur det känns att hålla en vinnarkorv i näven!



Posh anar nog att man måste gå igenom mig för att komma ända vägen fram till hans hjärtas Singel - som ligger i Håkan KNÄ??? Singel du får inte vara i möblerna, men jag antar att det var för att skydda dig från Poshs intensiva uppvaktning!

Värdinnan... inga kommentarer behövs väl?
En av 27 skålar för våra hundars alla 1 pris i 2009! Vill du se varför? Titta då in på A-Ls blogg, http://nyheter.svaralwen.com/#home, där hänger samtliga ettor för våra duktiga hundar!
Men Singel!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar